Friday, March 11, 2011

heppy!

emmm....skrang idup aku eppy laa.....hahaha
gila ka hapa.....
em.....buhsan tahap gaban dh ni...xtw nk wt per.....
mengonline je keje aku ni ha.......
papepon aku hepy skrang,,,,,
nk tw sbb pa..... lu pikir la sniqi..heeeeee

xjadi balik~huu

smua xjd balik~~~~
xpe laa..da msalah teknikal skit~~~~
heemmmmmmmmmmmmmm
bln 4 lak balik umh k~~~~

Thursday, March 10, 2011

cuti2 malaysia~

yes! baru sudah makeover si tora a.k.a masturaa...hehehhehe.....segak beb.....hehehhe......... p dinner la katakan..hahaahhahhaha..pkai si kebaya nyoya laks.....cun gak ah,....aku n yaya r yg makeover dia.....yaaaaaaa....mao balik aloq staq lak..yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I like it!!!
hahaha......mggu ni YAYA,MIER N SU ikut aku lik....heeeeeeee,,,,,,, nk g bli barang2 4 muslimah's day out uh........ wt hamper......huhuhuhuuh hemmmmmmmmmmmmm best2!!!! WAAA...tp mak aku xleh ikot,,dia nk p gunung jerai la....maklumla hiking uh..........heeee

Monday, March 7, 2011

argghhhhhhh

apa nk jd ni ayu...... smuanya just frend oke.... no cinta2 cintun2 k.. stdy dlu..... lgpon xpikir smua tu lg..... umuq muda g... xpayah la cinta2 oke AYU HAZWANI ZULKIFLI... arrgghhhhhhh..awat aku qasa xbapa nk syoq kit mggu ni?? qasa cm da sesuatu nk jd?? hemmm...... sabar n sabar n sabar ... arghhh..... masa p skolah aqitu dh leps rndu kt kwn2 ku,,,best2,,,,,,hem..... luv u all lah... frnd 4 ever.........warrgghh...bln 3 ni da 3 event,,,,,,,,,, mlasnya x terkira kot..aduiiiiiiiiiiii.....dh la pg2 lg warden mai check bilik..tergejut kot... warden siap bg gelaran g kt blik aku.... bilik kamu mcm shopping complex...... bsa la..ade rak baju ann..baju bnyak...warden jelez r tu baju kmi bnyak..heee,,ahh..dr smlm lg sakit kpala ni........naseb la class C++ je ada aqini...law x,ponteng la jwbnya.....lama btoi xsakit,,ni mai lak skit ni.....mak ayah tlong..... ubt da 1biji jeeeee... :( ........... nk balik.......................huhuhuhuhu....bgn pg pon sakit lg,,,ni qasa nk demam lak.....aduii....... em...dh bertampal kokyok a.k.a. setem dah ni,,,bak kata zira "ayu,aku nk pos ang lik aloq staq mau"......huhuhu..nak sgt2 zira..hehehehhe.... ahh....qasa mnggu ni xlik kot..tataw ah nk kata.... tp nnti 2 mggu xleh lik.....cmna ni...lex2.... ada masa g nk pikir...... nk lik lik je...xmo sdh......hehehehe...

Thursday, March 3, 2011

r.i.n.d.u

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......lamanya xupdate blog ni...aduii.... waarrgghhhh bz gak la mnggu ni....emmmm..... xtw nk cite pe...hahahahahah,,,, now kt umh....2mggu berturut2 lik aloq staq aqi khmis,coz en ezad xde.....hem...t dia nk bt test,,mmpos la aku,,,,dh r nk jwb soalan tu mengambil masa yg lama,,hahahahha... em.stiap mggu lik ngn dila gagaa,,,,, hehehehe,,, rindu la nk updte blog ni...tp dan2 xdak idea....hahahah.... hem sabtu nieh mau p skolah,,jmpa kwn2 skolah...wahhh.... rndu gila kt depa....ada yg da kawen,,da keja,,,hat lein xtw laa........huhuhuhuhu...
asy................ awt la xmsge aku aqini..huhuhuhu... siapakah dia??? hem... xtw laaa...... hahahhaaha...just frend oke..................
em.....

Saturday, February 26, 2011

a.y.u

asalalmualaikum.yaa..sudah lama xupdate blog ni,,,bkn pa da bnyak masalah..heee
antaranya,,line xok,xde smgat nk updtae,xde idea nk update..hahahah
gila ka hapa.....emm.....lani da kt kedah,,,,,,,stg dh nk lik perlis dah,,,,,,lik neik moto with dila gagaa la....... dia kn guard aku...dimana alor star,,di situ dia ada......ahahahhahahaha..... kmqin best,,,g jln2 ngn kak nani,kak salmah,kakda,dila aku n si kecik tembam...maisarah tomey,,,,,sayang diaaaa,,,,,heeeeee
em...asal aku lik umh je,,mesti fon aku xde sape nk msge...awt tataw...hahahahahhahaha...xpe laa.... im single ok......

Thursday, February 24, 2011

misi waya

yehhaaaa......... kuaq menggila bersama dila gagaa,kak nani,kak da,jiha n dina,,,,mau tw r........penat beb,,dh r baqu smpai dr perlis...waduh2...sakit pnggang aku kot,,,heem....mggu ni lik aqi khmis,coz jumaat xde class.....


ni dia geng2 'misi waya'