Saturday, February 26, 2011

a.y.u

asalalmualaikum.yaa..sudah lama xupdate blog ni,,,bkn pa da bnyak masalah..heee
antaranya,,line xok,xde smgat nk updtae,xde idea nk update..hahahah
gila ka hapa.....emm.....lani da kt kedah,,,,,,,stg dh nk lik perlis dah,,,,,,lik neik moto with dila gagaa la....... dia kn guard aku...dimana alor star,,di situ dia ada......ahahahhahahaha..... kmqin best,,,g jln2 ngn kak nani,kak salmah,kakda,dila aku n si kecik tembam...maisarah tomey,,,,,sayang diaaaa,,,,,heeeeee
em...asal aku lik umh je,,mesti fon aku xde sape nk msge...awt tataw...hahahahahhahaha...xpe laa.... im single ok......

Thursday, February 24, 2011

misi waya

yehhaaaa......... kuaq menggila bersama dila gagaa,kak nani,kak da,jiha n dina,,,,mau tw r........penat beb,,dh r baqu smpai dr perlis...waduh2...sakit pnggang aku kot,,,heem....mggu ni lik aqi khmis,coz jumaat xde class.....


ni dia geng2 'misi waya'


Saturday, February 19, 2011

kosong~

yeahh,,,bgn pg2..on9 lu...hehehheheh.... pastu chat ngn tora...... bncng nk g tesco............ smua stuju..heehehehe,,,,so gerak r p....dlm kui 12.15 cmtu.......neik moto kak mah,,,hehehehe,pnas oo waktu 2....tp bt xtw ja....sja p jln2,,,boring gla dok umh...aduiii...ptg ni nk lik poli lak...aduhhh...tension aku......hem...ni nk tdo jap...ngntok..gagaa dok baca novel xhbeh2 g..... peminat setia novel tu..hahhahahahahah.... ptg ni sedia lik poli naa....... neik moto g,,hehhehe..kebas apa yg ada,,,,,hahahahahahaha

@#$%

hemmmmmmmmmm.....hari yg membosankn......... yeahhh.... xtw nk bt pa ni,,nk update pon xde idea....aduiiii...pehal ngn aku ni,,,,,, aduii,,masalah toi la......

Friday, February 18, 2011

rumahku~

yaaaaaaaaaaaaaaa.....sangat2 suka skali..yeahh...dapat balik umh...yeayeayea.... hahhaha.... balik neik moto lg aqini..agak sakit la apa yg ada ann...... hem...wak lik dila gagaa .....nk swoh dia ajaq wt subnetting.......i can do it!! insyaallah!! ape2 pon kita kena berusaha betoi2..... balik umh je....malam tuh,,ade ibu mai,,,,mai tdo cni,,,,,huhuhu,,,, pastu tehjue mai...cikros..kakmah,,,,, agak ramai la...best2....... sok nk stdy subnetting.... yok2.sapa nk join.....

Thursday, February 17, 2011

_khamis_

waaaaaaaaaaa.....letih bangat aqini....... arrgghhh...1lagi dugaan ni,,,xbt g subnetting..mmpos la aku.....haishh....ptg ni g mein badminton kt blakang blok..heheh..lama xmein.... yeayea,sok nak balik..... getaq kaki dh nii,,,hahhahahahaha

Tuesday, February 15, 2011

menda la ayu ni~

waarrgghhh...lega skit..hahhaha.... dpt no8 nk present agama..yeahh,,mngu depan na kwn2...2jam je class aqini....sok lak da soft skills....aduhh,,publik speaking in bi lak tuh..... cmna ni......... xpa la...apapon aku kna hadapi gak....you can do it ayu!!
now tgh tgk cita SEJUTA CINTA MARSHANDA tv3..... em.....ptg ni koko lak...p tampaq bola lak..aduhhh..... xska2..... mlm lak p PI lak...emm..apa2 pon aku mesti p jgak2...harus!!