Monday, May 9, 2011

xpuas hati~

emm....da lama xupdate blog ni.... bkn xmo update... masalah teknikal melanda skrang ni...adoiiii.... line maxis kt umh ni..slow gila ahh.... smpai nk update pon xboleh...line dia law dok poli lg laju..... emm..... amat2 bosan lah dok umh ni.... tp aku mmg xmo kejaaaaaaaaaaa.... tlong la fahammm......
heeeeeeeeeee...... xmau2.... ada la sbbnya ekh.... em.... dok umh lg la tension ngan prngai2 makcik2 yg xmatang nieh!! sengal beb!! masalah kecik je ang xckp ngn aku kah?? sudah la wey! xrugi sesen pon.... stakat ang xmo ckp ngan aku tuh...qamai lg org nk ckp k.... aku sedaq la ak muda dr ang.. ang mmg ego.... ahhhhhhhhhhhh... tensi2.... skrang idop aku qasa kosong jee.... xtw napa... emm..mayb tringat kt seseorang kot... ahh..lantak lah..dia pon bknnya ingt kt aku.. biaq je la... mungkin ade hikmah dsebalik apa yg blaku ni ott.....redha ja laaa...... apa2 pon hidup mesti diteruskan.....

alhamdullilah aku lulus network n c++........

DiTeNgAh KePeKaTaN mAlAm..aKu TeRmEnUnG mEnGiNgAtKaN dIrImU..sYahDu RaSa HaTiKu..BeRgElOrA sElUrUh JiWaKu..AkU hIlAnG kAtA bIlA kAu MeMbIsU..AkU sUnYi..SePi..TaNpA gElAk TaWaMu..SeNyUmAn MaNiSmU..SeNdA gUrAuAnMu..PaDaKu..TiAdA aPa YaNg BeRmAkNa BaGiKu SeLaIn DiRiMu..kAuLaH kEbAhAgIaAnKu..KaUlAh KeGeMbIrAaNkU..sEnYuMaNkU hAnYaLaH kErAnAmU..

No comments:

Post a Comment