Friday, July 29, 2011

S E D E H ~

saya sedehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!
sangat3 sedeh kot...apelah naseb saya ha........ xpelah..dah nseb sy...nk buad cmne lg..redha je laa... kebaikan kita org xkn nmpak....but KEBURUAN kita org sangat2 nampak.. thnks kt kekawan yg bg sokongan,tlong pujuk aku...aku mmg xtahan aiq mata..dia nk sgt2 kuaq...mcm2 yg aku pikir...semua aku buat salah dan salah...apa yg btoi aku pon xtw...... adeyyyyyy......... awat semua org xpaham masalah aku ha???????????? bytheway thanks bebanyak ahh kt ampa..... ampa la kawan aku dunia dan akhirat,,,, thnks yaya bg aku aiq...(lawak noh kejadian ni) hahahaha....
MASTURA...haaaa.... anda snggup meninggalkn r0omate awak ni ha..cian saya berseorangan dibilik........ tp xpalaaaa.....sy ada kawan2 yg lain tok temankan sy.... =p
hemmm.... dh nk posa dh,,,, best nk raya ni,,,, hehehehehe....
SELAMAT MENYABUT BULAN RAMADHAN......

Sunday, July 10, 2011

B3-4.14

sangat2 penat la aqiniiiiiiiiiiii.....sakit habeh 1badan weyhhhh.... apa2 p0n sgt2 bestlaah...... terbaek ahh... aiyoooo....dapat jugak berROOMATE kn NUR MASTURAH uhh...hehehehee... oklaaa..dok aras 4 ann....g pon best r sbb dok sama aras ngan yaya,izzah,mier,zana,su,zira n qamai g laa...smua dok bilik 2 org jek.... huuhuhuu...yaya best r family mai antar,,,btwy thnks IBU YAYA blnje mkn... =p

Thursday, June 23, 2011

syg hampa~

ni lah r0omate masa sem2... aku syg hampa... susah senang sama2.. ape2 pon thnks nah sbb jd kawan aku,,, mmg best lah masa sem 2 dok ngn ampa,,, aku nk mntak maaf law ada wt salah n silap kt hampa,,, sem depan dok skali nah..law sudi ler...heeeee..... muaaxxxxxxx.. =p

when we met...it was a LUCK...
when we talk..it was by CHANCE...
when we become friends..it was a DESTINY...
we are still friends..its a DECISION...
AND........


















we will always be friends...thats a PROMISE!!!!!

~FREND FOEVA~

si comel~

si c0mel~ sayang adik2 semuaaaaaa....

Saturday, June 18, 2011

apabila sudah lama tidak mengupdate~

Assalamualaikum w.b.t

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

huhu...sudah lama tidak update blog ni...line mcm apa g... susah nk update cuti2 ni.... dh sebulan lebeh cuti....tggl lg sebulan...tp xsmpai pon...pejam celik,pejam celik,,dh nk bulan 7... xsabaq pulak nk smbut birthday aku..heeee..... dh nk masuk 19.... taun depan dh masuk angka 2...heee...
rutin harian kt umah..mkn tdoq..... hehehe... kdng2 tu kuaq gak p jln2 ngn mastura,,,,. heemmm...xdk apa nk karang,,idea tadak pulak waktu ni....

*awak oh awak..jgn suka menipu... kn tipu awak tu dh terb0ngkar...sepandai2 tupai melompat..akhirnya jatuh ke tanah jua.....
*sy ingat awak ni mmg hati budi baik..tetapi sebaliknya... trus terang ja la... jgn nk gatai mgorat,tapi dh ada yg punya.....
*tp xpa..awak bukan bf sya...sya xkisah,, tp sy dh meyampah dgn laki... laki cmni belambak kt pekan rabu,,
*jnji manis2 awak tu,,bg je kt kambing..mayb dia trima..hahahaha...
*gila ahh smua tu......


dh la cita pasai dia...semak kpala je..bnyak g laki yg ada kt dunia ni...jgn nk harap sgt la...nyampah..... hehehehehe......k lah..xdk bnda nk update dh..by the way,see u bpe bulan plak..heeee =p


Tuesday, May 17, 2011

Menginstall Iman Akibat Virus Merah Jambu~

Pernah tidak kamu buka komputer hati, dan menemui sebuah virus yang mengacau program-program dan file-file di komputer hati kita? Virusyang bagaimana? Virusyang sentiasa buat hati tidak tenang namun suka dan cemburu tapi cinta. Kalau pernah, pasti virus itu virus merah jambu. Nak tahuvirus apa itu?

Virus merah jambu atau virus cinta adalah salah satu jenis virus ganas yang mengakibatkan penyakit hati pada diri kita, dapat merambat ke seluruh network tubuh dan sangat sulit dihilangkan. Dari berbagai kes yang pernah ditemui, ternyata virus ini banyak ditemui pada usia-usia remaja sekitar umur belasan tahun. Lebih tepatnya virus ini banyak menjangkiti para TEENAGER yang tidak punya sistem pertahanan berupasoftware Iman.


Monday, May 9, 2011

xpuas hati~

emm....da lama xupdate blog ni.... bkn xmo update... masalah teknikal melanda skrang ni...adoiiii.... line maxis kt umh ni..slow gila ahh.... smpai nk update pon xboleh...line dia law dok poli lg laju..... emm..... amat2 bosan lah dok umh ni.... tp aku mmg xmo kejaaaaaaaaaaa.... tlong la fahammm......
heeeeeeeeeee...... xmau2.... ada la sbbnya ekh.... em.... dok umh lg la tension ngan prngai2 makcik2 yg xmatang nieh!! sengal beb!! masalah kecik je ang xckp ngn aku kah?? sudah la wey! xrugi sesen pon.... stakat ang xmo ckp ngan aku tuh...qamai lg org nk ckp k.... aku sedaq la ak muda dr ang.. ang mmg ego.... ahhhhhhhhhhhh... tensi2.... skrang idop aku qasa kosong jee.... xtw napa... emm..mayb tringat kt seseorang kot... ahh..lantak lah..dia pon bknnya ingt kt aku.. biaq je la... mungkin ade hikmah dsebalik apa yg blaku ni ott.....redha ja laaa...... apa2 pon hidup mesti diteruskan.....

alhamdullilah aku lulus network n c++........

DiTeNgAh KePeKaTaN mAlAm..aKu TeRmEnUnG mEnGiNgAtKaN dIrImU..sYahDu RaSa HaTiKu..BeRgElOrA sElUrUh JiWaKu..AkU hIlAnG kAtA bIlA kAu MeMbIsU..AkU sUnYi..SePi..TaNpA gElAk TaWaMu..SeNyUmAn MaNiSmU..SeNdA gUrAuAnMu..PaDaKu..TiAdA aPa YaNg BeRmAkNa BaGiKu SeLaIn DiRiMu..kAuLaH kEbAhAgIaAnKu..KaUlAh KeGeMbIrAaNkU..sEnYuMaNkU hAnYaLaH kErAnAmU..