Monday, April 11, 2011

yaaa.....sudah smpai ke PTSS~

  • hehehe,,,saya sudah kembali ke PTSS terchenta..chenta r sgt,hampehh..... hahahaha.... em...balik aqini cm besalah ngn deyla....rempittttt.... tp dalam ujan plak...nseb la lappy aku xlencun kn.......aduii..agak lencun la kt jitra uhh.... tp sat je ujan tu,,,,dh la lewat dh waktu tu....btw dah slamat smpai kul 7 tepat2 la...agak takut nk masuk poli coz kui 7 tu dh kiqa pak guard nk tarik pagaq dh r....nseb la xtutp g..... law x kad matrik kna ambik la......kena la saman,,,,,shuuuuhhhhhhhh..dh2.....slamat dh smpai...hahaha...waya tol....
  • nk dijadikan crita la...... qasa cm xsabaq2 nk update blog ni.....cik yah kita n mier dok makan buah pelam cicah garam blacan aku buat,,,perrrrgghhhhhhhhhhhhhhhhh sedap gila....tp pedas gila2 kot.....aduiii....sian kt depa ann...hakhakhak...pulon mkn,last2 muka xleh blah r,,pedas kot..... tgk r aku letak bpe biji cabai.... 15 kot....hakhakhak...beik2 la wey,stg hilang data2 ada dlm otak ampa tu..hehehehehehe.....
  • 1lagi crita....hehehehe.... masa ak tido tghari td...ada org wt onar kt aku..... jahat toi...aku xlog out fb,,tetiba ada 2 org manusia ni p post kt wall depa.... sorang ckp segak,,sorang ckp cantek.....ceeehhhhhhhh....dh la gna nama aku....dila n kak da..pa hal la ampa ni..law post kt wall ckp aku cntik xpa gak..hahahahaha...dh r dok ngutuk aku dok tidoq..pada toi ampa nii.....hemm...mcm2 yg terjadi....

No comments:

Post a Comment